خرید و قیمت فلکسی

اسپیناس کابل پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 10:18
خرید و قیمت فلکسی
خرید و قیمت فلکسی

در این صفحه از سایت اسپینانس کابل می توانید برای خرید انواع فلکسی اقدام نمایید و با قیمت مناسب فلکسی گلند و بست فلکسی را مشاهده کنید در این صفحه با کیفیت ترین فلکسی و انواع مختلف آن قابل مشاهده و انتخاب است.

مقدمه

در صنعت برق یکی از مهم ترین قسمت ها سیم کشی می باشد. عبور سیم و کابل از قسمت های مختلف نیازمند تجهیزات و وسایل مختلف است. برای اینکه انواع کابل و سیم را بتوان به راحتی در مسیر های مختلف با محافظت عبور داد می توان از لوله هایی استفاده نمود. در سیم کشی های ساختمانی و تاسیسات برقی مختلف برای محافظت از سیم در برابر برخورد های فیزیکی و رطوبت های مختلف از لوله ها فلکسی استفاده می کنند. این لوله ها عموما از جنس پی وی سی است. برای اینکه شما در عبور سیم ها راحت تر و روان تر عمل کنید باید از این لوله ها استفاده کنید. در استفاده از این لوله ها می توان تنوع بسیار خوبی را در اختیار داشت. لوله فلکسی به عنوان یک محصول بسیار کاربردی و انعطاف پذیر شناخته می شود. لوله فلکسی با داشتن فلز در ساختار خود به خوبی می تواند استحکام و مقاومت بالاتری را از خود نشان دهد.

 در این محصولات شما تنوع بسیار خوبی را مشاهده خواهید کرد. به دلیل ویژگی های فنی و ظاهری موجود در این محصولات می توانید کاربردهای بسیار متنوعی را نیز مشاهده کنید. در صنایع مختلف و مکان های گوناگون استفاده از لوله فلکسی می تواند به شما کمک بسیار زیادی در حفظ سلامت وسایل کند. در بسیاری از کارخانه ها سیم و کابل های موجود به صورت مستقیم در معر خطر قطعی و خرابی می باشند. استفاده از این محصولات می تواند این مشکلات و خطرات را به حداقل رسانده و بالاترین بازدهی را برای شما داشته باشد. ایجاد طول عمر بسیار بیشتر برای تجهیزات و سیم و کابل ها می تواند برای موارد بسیار زیادی مفید باشد. حفظ راندمان کار و همچنین صرفه اقتصادی باعث شده است که استفاده از این تجهیزات بسیار متداول باشد. در ادامه با انواع فلکسی های موجود آشنا شده و هر یک را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  

وجود روش گالوانیزه

سایز بندی موجود در فلکسی

به صورت کلی سایز بندی در فلکسی ها بسیار با اهمیت می باشد. با توجه به اینکه شما چه تعداد سیم و کابل قرار است از این فلکسی ها عبور دهید باید سایز ها را انتخاب کرد. در انتخاب سایز باید نوع فلکسی نیز در نظر گرفته شود. در انتخاب سایز های مختلف در این محصولات موارد متعدد دیگری نیز موثر می باشند. سایز بندی در این محصولات به شما در کاربرد های گوناگون کمک کرده و بسیار مهم می باشد. در کاربرد های مختلف سایز های گوناگون بسیار مفید بوده و باید از آن ها استفاده نمود.

 سایز بندی این محصولات بر اساس قطر و ضخامت بوده و دارای تنوع بسیار می باشد. برای اینکه افراد در اجرای تاسیسات مختلف دچار محدودیت نباشند سایز های بسیار متنوعی را برای این محصولات در نظر می گیرند. سایز های مختلف در این محصولات شامل 4، 6، 11، 13، 16، 21، 25، 29، 36، 42 و ... هستند. با توجه به مقطع سیم های به کار رفته باید از سایز های مختلف فلکسی های استفاده نمود.

       

 استحکام بسیار خوب

انواع فلکسی برق

به صورت کلی در تمامی مدل های موجود در فلکسی ها ماده اولیه تولید یکسان است. در تمامی مدل های موجود ماده اصلی این محصولات ورق های فولادی گالوانیزه می باشند. این ورق ها را در حوضچه های مذاب از فلز روی قرار داده و پوششی را از این فلز بر این ورق می کشند. با این کار مقاومت این محصولات در برابر شرایط جوی به صورت چشمگیری بالا خواهد رفت. از این محصولات به صورت گسترده ای می توان در موارد مختلف استفاده نمود. می توان فلکسی ها را با توجه به ساختار و شرایط ظاهری که دارند در دو دسته کلی قرار داد.

  • لوله فلکسی روکش دار: این نوع از لوله ها داری پوششی از جنس پی وی سی در بدنه خود هستند. این پوشش می تواند حفاظت بیشتری را برای این محصولات در برابر رطوبت به وجود بیاورد. این روکش از فلز می تواند سیم ها را در برابر انواع اشعه های خورشیدی و رطوبت های موجود در محیط حفظ کند. این لوله ها نسبت به دیگر لوله های برق نسبتا طول عمر بالاتری را داشته و در محیط های رو باز نیز قابل استفاده هستند.
  • لوله فلکسی بدون روکش: نوع دوم که در این لوله ها بسیار پرمصرف می باشند لوله های بدون روکش هستند. در این نوع از لوله ها دیگر خبری از روکش پی وی سی نبوده و تنها روکش فلزی را می توان مشاهده نمود. این محصولات در برابر رطوبت و اشعه خورشید به خوبی از خود مقاومت نشان می دهند. در این لوله برای مقاومت بیشتر لایه پوششی روی را قرار داده اند. این لوله ها نسبت به لوله های روکش دار مقاومت کمتری را در برابر رطوبت از خود نشان می دهند. با این توضیحات بهتر است که از این محصولات در مکان های سرپوشیده استفاده کرد.

 

  •                                                                    

سایز های متنوع

کاربرد لوله فلکسی

به صورت کلی وظیفه اصلی یک لوله فلکسی حفاظت از سیم و کابل های برق می باشد. در تمامی صنایع موجود حفاظت بسیار با اهمیت می باشد. حفاظت از تجهیزات در برابر خرابی می تواند از ضررهای مالی و جانی بسیار زیادی جلوگیری کند. در این محصولات نوع حفاظت متفاوت بوده و کاربرد های بسیار بیشتری را نیز می توان از آن ها انتظار داشت. در انواع محیط های غیر مسقف می توان از این وسایل به صورت گسترده استفاده نمود. از این محصولات می توان برای حفاظت از سیم و کابل های دوربین های مدار بسته به صورت گسترده استفاده نمود. از دیگر کاربرد های این لوله های می توان به حفاظت از کابل ها در وسایل و تجهیزات محرک اشاره کرد.

در بسیاری از تجهیزات می توان این مورد را مشاهده نمود که لرزش و حرکت دستگاه می تواند به انواع وسایل آسیب وارد کند. اگر از لوله های معمولی استفاده شود بعد از مدت زمانی شکستگی هایی در بدنه لوله رخ خواهد داد. باید از تجهیزاتی استفاده شود که تحمل انواع نوسانات در آن ها وجود داشته باشد. فلکسی ها به دلیل انعطاف بسیار خوب خود می توانند انواع لرزش ها را تحمل کنند. این وسایل به خوبی ارتعاشات را جذب کرده و دچار شکستگی های مختلف نمی شوند. این کاربرد ها در این وسایل باعث شده است تا بتوان تنوع بسیار خوبی را نیز مشاهده کرد.

 

 

 



 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد